Menu
Your Cart

Pomoč pri nakupu

Spletno nakupovanje vam želimo čimbolj olajšati in približati vašim nakupovalnim navadam, zato smo zbrali nekaj najbolj pogostih vprašanj naših strank. V kolikor ne boste našli odgovora na vaše vprašanje, nas lahko pokličete na 031 330 663 ali 031 74Spletno nakupovanje vam želimo čimbolj olajšati in približati vašim nakupovalnim navadam, zato smo zbrali nekaj najbolj pogostih vprašanj naših strank. V kolikor ne boste našli odgovora na vaše vprašanje, nas lahko pokličete na 031 330 663 ali 031 741 888 ali nam pišete na info@dal.si

 

Ali se je za nakup potrebno registrirati?

Registracija za nakup ni nujno potrebna. Ko ste v košarico dodali vse želene izdelke, nadaljujete na naslednji korak, kjer vpišete podatke za začetek naročila. V primeru, da želite nakup opraviti brez registracije, izberite možnost 'Nakup brez registracije'. 

 

Zakaj naj se registriram in ustvarim DAL uporabniški račun?

Z registracijo si olajšate nakupovanje. Svoje podatke vpišete samo enkrat, na voljo pa vam bodo ob vsakem nakupu. Spremljate lahko tako status aktualnih nakupov (ali je naročila pripravljeno, je na poti…) kot tudi zgodovino svojih nakupov. 

 

Kako se registriram?

V zgornjem desnem kotu strani dal.si kliknite na gumb "Registracija" Z vpisom vseh zahtevanih podatkov si ustvarite svoj DAL račun.

 

Kako naročim izdelek?

1.Najprej izberete izdelek in velikostno številko. S klikom na gumb 'V KOŠARICO' dodate izdelek v nakupovalno košarico. Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na ikono KOŠARICA v zgornjem desnem kotu. S klikom na gumb 'POGLEJ KOŠARICO' si lahko ogledate vsebino košarice. Če se z vsebino naročenega strinjate, kliknite na gumb 'NA BLAGAJNO' , ki vas pelje na naslednji korak.

 2. V drugem koraku vpišete vaše podatke. Če ste že registrirani v spletno prodajalno, izberite možnost 'Prijavi se' in vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga dobili ob prijavi. Če v spletno prodajalno še niste registrirani, izberite možnost 'Registriraj se kot nov uporabnik' in v polja vpišite vse potrebne podatke za registracijo. V primeru, da želite nakup opraviti brez registracije, izberite možnost 'Nakup brez registracije

Za uspešno oddano naročilo, je potrebno izpolniti vsa polja, ki so označena z zvezdico.

Pozorni bodite na polje NAČIN PLAČILA in NAČIN DOSTAVE.

V primeru, da je vrednost naročila višja od 100 EUR, je poštnina brezplačna.

Preden kliknete na gumb 'POTRDITE NAROČILO' se morate strinjati s splošnimi pogoji poslovanja in politiko zasebnosti.

 

Kako pravilno izpolnim položnico oz. UPN nalog ko plačujem po predračunu?

Naročeno blago plačate v svoji spletni banki ali s položnico (UPN) na katerikoli pošti ali banki.

Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o prejemu naročila, ki velja kot predračun. Vsebuje vse potrebne podatke za izvedbo plačila. Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).

 

Navodila za nakazilo:


Naslovnik:
DAL d.o.o.
Cesta na Loko 23
4290 Tržič

Koda namena:GDSV

Številka računa (IBAN): SI56 0700 0000 0900 250 ,

BIC banke prejemnika (SWIFT): GORESI2X

Referenca:
manjše polje: 00
večji polje: številka naročila

 

Ali cene vsebujejo DDV (davek na dodano vrednost)?

Da, cene izdelkov, ki so objavljene v spletni prodajalni www.dal.si, so navedene v EUR in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).

 

Ali lahko izdelke vrnem ali zamenjam za drug izdelek?

Da, v kolikor izdelki niso zadovoljili vaših pričakovanj ali vam ne ustreza velikost, barva ipd.,  jih lahko v roku 14 dni vrnete ali zamenjate brez pojasnila vzroka za vrnitev oziroma zamenjavo. Postopek za menjavo ali vračilo izdelkov je podrobneje objavljen tukaj.

 

Ali so vsi izdelki na zalogi? Kaj se zgodi, če naročenega izdelka ni na zalogi?

Vsi izdelki, ki so objavljeni v spletnem katalogu, so večinoma na zalogi. Če izdelka ni na zalogi, ga izdelamo v roku desetih dni. Kadar vam naročenega izdelka ne moremo izdelati, si pridržujemo pravico, da od naročila odstopimo. O odstopu od naročila vas bomo pravočasno pisno obvestili.  Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. 

 

Ali lahko pri plačilu po povzetju plačam s kartico?

Pri plačilu ob prejemu blaga je možno plačilo izključno z gotovino. 

 

Kaj se zgodi, če me v času dostave ne bo doma?

Dostavljalec vas bo še pred dostavo poklical po telefonu, da se dogovorite za termin dostave. Zato je pri vpisu vaših podatkov telefonska številka obvezna. 

 

Ali je vse izdelke iz spletne trgovine možno kupiti tudi v vaši trgovini  v Tržiču?

Vse izdelka lahko kupite tudi v naši trgovini. Če je željen izdelek na zalogi, preverite na 031 330 663 in 031 741 888 ali pa nam pišite na info@dal.si