Dal obutev telefonska številka 031 330 663

pogosta vprašanja

Kako naročim obutev v trgovini dal.si?
Kaj naredim, če ne vem katero številko obutve naj izberem?
Kakšen je rok dobave za naročeno obutev?
Kako plačam naročeno obutev?
Kaj če me v času dostave ne bo doma?
Kakšen je strošek dostave naročene obutve?
Ali lahko naročeno obutev vrnem ali zamenjam?
Rad bi vrnil naročeno obutev. Kaj moram storiti?
Prodajna podpora - pomoč pri nakupih in pošiljanju naročila?
Kam vpišem kodo za popust?
Ali mi lahko izdelate obutev po naročilu?
Ali je vse artikle ki so iz e-trgovine možno kupiti tudi v trgovini Dal v Tržiču?


Kako naročim obutev v trgovini dal.si?

Da bi naročili obutev iz naše trgovine, morate najprej v glavnem meniju pod IZDELKI izbrati MOŠKA OBUTEV ali ŽENSKA OBUTEV . Na izbrani strani kliknete na željen izdelek, da se vam prikaže podroben opis izbranega izdelka. Ko izberete velikostno številko, kliknite na gumb V KOŠARICO. V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje. To storite tako, da kliknete na gumb ODSTRANI ob izdelku, ki ga želite odstraniti iz košarice. Ko končate z nakupovanjem, v košarici kliknite na gumb DOKONČAJ NAKUP. V naslednjem oknu v obrazec vnesite svoje podatke in kliknite na gumb POŠLJI NAROČILO. Če se vam je prikazal napis USPEŠNO STE POSLALI VAŠE NAROČILO ste uspešno poslali naročilo. Po elektronski pošti boste takoj zatem prejeli potrditev, da smo naročilo prejeli. Če elektronskega sporočila ne prejmete, je lahko sporočilo zašlo v predal VSILJENA POŠTA. Če pa se vam ne prikaže napis o uspešnem pošiljanju naročila, pozorno preverite, če ste pravilno vnesli svoje podatke. Če imate še vedno težave pri naročanju, nas pokličite na 031 741 888 (Aleš) ali 031 330 663 (Milena).

Na vrh

Kaj naredim, če ne vem katero številko obutve naj izberem?

Če niste prepričani katero številko obutve bi izbrali , bo najbolje, da nas pokličete 031 741 888 (Aleš) ali 031 330 663 (Milena)da vam pomagamo pri izbiri številke.

Na vrh

Kakšen je rok dobave za naročeno obutev?

Rok dobave je od 1 do 14 dni. Če imamo izdelek na zalogi, ga boste prejeli v roku treh delavnih dni. Če ga ni na zalogi, ga bomo izdelali in poslali v najkrajšem možnem času. Za več informacij o roku dobave, nas lahko pokličete na 031 741 888 (Aleš), 031 330 663 (Milena) ali nam pošljete elektronsko sporočilo na info@dal.si

Na vrh

Kako plačam naročeno obutev?

Naročene obutev plačate po povzetju. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine.

Na vrh

Kaj če me v času dostave ne bo doma?

Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, vas bo poštar poklical na telefonsko številko, ki ste nam jo posredovali. Z njim se boste dogovorili o točnem času dostave.

Na vrh

Kakšen je strošek dostave naročene obutve?

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 4,20 EUR.

Na vrh

Ali lahko naročeno obutev vrnem ali zamenjam?

Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da vam bo naročena obutev prevelika ali premajhna, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, če... Razumemo, da ste obutev kupili, ne da bi jo videli oziroma preizkusili. Prav zato vam omogočamo 14 dnevno obdobje, v katerem nam lahko obutev vrnete.

Na vrh

Rad bi vrnil naročeno obutev. Kaj moram storiti?

Če vam naročena obutev ne ustreza ali številka ni prava, jo lahko vrnete ali zamenjate. Obutev ne sme biti poškodovana ali nošena. Rok vračila je 14 dni. Poleg nepoškodovane obutve priložite list papirja z vašimi osebnimi podatki in razlog zaradi katerega vračate obutev. Če želite obutev vrniti, ne pozabite pripisati številko vašega bančnega računa, da vam povrnemo denar. Pošiljko pošljite na naslov Dolčič Brane s.p. Loka 76, 4290 Tržič.

Na vrh

Prodajna podpora - pomoč pri nakupih in pošiljanju naročila?

Če potrebujete pomoč pri izbiri obutve, ki najbolj ustreza vašim potrebam, če se vam zatakne pri oddaji naročila ali želite dodatna pojasnila o pogojih poslovanja, nas pokličite na 031 741 888 (Aleš), 031 330 663 (Milena) ali nam pošljete elektronsko sporočilo na info@dal.si

Na vrh

Kam vpišem kodo za popust?

Do kode za popust pridete tako, da se prijavite na elektronske novice ali pa nas všečkate na naši facebook strani.

Na vrh

Ali mi lahko izdelate obutev po naročilu?

Če želite, da vam obutev prilagodimo vaši nogi, se oglasite v naši trgovini v Tržiču, da skupaj ugotovimo kakšni popravki bi bili potrebi.

Poleg popravkov vam na natikače lahko izvezemo vaš logo. Količina za natikače po naročilu ni omejena, seveda pa je cena odvisna od količine. Če bi želeli imeti natikače na katerih je izvezen vaš logo, nas pokličite na 031 741 888(Aleš) ali pa nam pišite na info@dal.si
Več informacij o NATIKAČIH Z VAŠIM LOGOM

Na vrh

Ali je vse artikle ki so iz e-trgovine možno kupiti tudi v trgovini Dal v Tržiču?

Vso obutev, ki se prodaja v spletni trgovini Dal.si, je mogoče kupiti tudi v naši prodajalni v Tržiču
Kako pridem do trgovine?

Na vrh