Splošni pogoji spletne
trgovine DAL so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1),
na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni
pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika
ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
PONUDNIK
Spletno prodajo DAL
izvaja podjetje DAL d.o.o., Cesta na Loko 23, 4290 Tržič, info@dal.si (v
nadaljevanju ponudnik). Podjetje je vpisano v register pri Okrožnem sodišču v Kranju,
matična številka 1882520000. Podjetje je zavezano za plačilo DDV (ID št. za
DDV: SI60626186). Podjetje DAL d.o.o. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na
trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
CENE
Vse cene so v evrih
(EUR) in že vsebujejo DDV (22%), razen če je izrecno navedeno drugače. Cena
navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave. Ponudnik si
pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Veljajo cene
in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini
...) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu
oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in
potrjenimi ob oddaji naročila.
TEHNIČNI POSTOPKI ZA
SKLENITEV POGODBE (NAROČILA)
Za sklenitev pogodbe
šteje oddaja naročila. Uporabnik oziroma stranka odda naročilo na posameznih
promocijskih straneh s klikom na gumb V KOŠARICO. Po kliku na gumb za naročilo
je uporabnik preusmerjen na stran s ‘košarico’, kjer je možno izbirati
količino, vpisati kode za popust, kode darilnega bona in si izračunati stroške
dostave. V košarici je prikazana tudi končna cena naročenih izdelkov. S klikom
na gumb NA BLAGAJNO je uporabnik preusmerjen na stran, kjer vpiše svoje
podatke, ki so potrebni za naročilo. Na isti strani je tudi možnost izbire med
ponujenimi načini plačila ter povzetek naročila, na dnu strani pa mora
uporabnik označiti strinjanje s temi splošnimi pogoji poslovanja. Naročilo se
zaključi s klikom na gumb POTRDITE NAROČILO na dnu strani.
Kupcu je pred oddajo
naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno.
Kupec ima v spletni
trgovini do oddaje naročila vedno možnost podatke o statusu in vsebini naročila
spremeniti tako, da se vrne korak nazaj ali klikne na gumb KOŠARICA, kjer lahko
spremeni količino naročenih izdelkov ali izbriše izdelek iz košarice.
Po oddaji naročila,
uporabnik na svoj E-naslov prejme sporočilo z obvestilom, da je naročilo v
obdelavi ter povzetkom naročila.
Po prejetem plačilu
prejme uporabnik na svoj E-naslov sporočilo z obvestilom o zaključenem
naročilu.
DARILNI BONI
Darilni bon naročite v
spletni trgovini ali po elektronski pošti na info@dal.si. Za obe različici
darilnega bona DAL, elektronskega in papirnatega, veljajo enaka pravila. Oba
lahko vnovčite ob nakupu v spletni trgovini ali ob nakupu na našem prodajnem
mestu. Koda na bonu je unikatna in omogoča enkratno vnovčenje v spletni
trgovini www.dal.si ali na prodajnem mestu DAL d.o.o., Cesta na Loko 23, 4290
Tržič. Bon ni zamenljiv za gotovino. V kolikor je izdelek vreden manj kot
vrednost bona, vam bomo razliko vrnili z novim bonom vendar le v vrednosti
količnika 10. Razliko do polnega bona lahko doplačate. Primer: kupili ste blago
v vrednosti 44,00 €. Imate bon v vrednosti 50,00 €. Bon vnovčite, doplačate 4 €
in s tem dobite nov bon v vrednosti 10 €. Darilni bon pošljemo po pošti na
naslov za dostavo. Naenkrat lahko naročite več bonov različne vrednosti. Poleg
vrste darilnega bona ob naročilu vpišete še ime tistega, ki podarja bon, ime
prejemnika ter posvetilo. Vsi ti podatki so izpisani na samem bonu. Veljavnost
darilnega bona je 2 leti od izdaje.
NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča
naslednje načine plačila:
· plačilo po povzetju,
· plačilo po predračunu,
· plačilo z gotovino ob
osebnem prevzemu.
Več informacij o
načinih plačila
POGODBA
Kupoprodajna pogodba
(račun) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na sedežu ponudnika in je
kupcu dostopna vsak delovni dan med 9. in 18. uro.
DOSTAVA
Ponudnik bo blago
dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo. Pogodbeni partner
za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo
dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse
pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke. Naročeno
blago lahko tudi osebno prevzamete v naši Poslovni enoti Cesta na Loko 23 v
Tržiču.
PRAVICA DO ODSTOPA OD
POGODBE
Potrošnik ima pravico,
da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da
bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan
po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od
pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju
nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od sporočila o odstopu.
JAMČEVALNI ZAHTEVKI V
PRIMERU NESKLADNOSTI
Skladnost blaga
Blago je skladno s pogodbo kadar:
•
ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost,
združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni
pogodbi;
•
je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s
katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne
pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
•
je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za
namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
•
je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Obvestilo o neskladnosti
in pregled blaga
Kupec lahko uveljavlja
svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v
dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, tako da v obvestilu
o neskladnosti natančno opiše neskladnost ali pa prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu
prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago
kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil
prodajno pogodbo. Kupec prodajalcu omogoči, da blago, za katerega zatrjuje, da
je neskladno, pregleda.
Spletni kupec lahko
izdelek na katerem uveljavlja neskladnost blaga pošlje na naslov: DAL d.o.o.,
Cesta na Loko 23, 4290 Tržič
Uveljavljanje pravic
zaradi neskladnosti blaga
Kupec lahko uveljavlja
svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor je obvestil prodajalca
in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu:
a) zahteva brezplačno
vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
b) zahteva znižanje
kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva
vračilo plačanega zneska.
Ta pravica preneha v
dveh letih od dneva, ko je kupec o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
a) Vzpostavitev
skladnosti:
Kupec lahko od
prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o
neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez
znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga
in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Glede na naravo in
kompleksnost blaga se lahko ta rok podaljša za največ 15 dni.
Da bi se vzpostavila
skladnost blaga, lahko kupec izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z
novim brezhibnim blagom, razen če je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka
nemogoča ali izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja
nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom
ob upoštevanju vseh okoliščin.
Prodajalec lahko zavrne
kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in
zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob
upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
Kadar je za vzpostavitev
skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da kupec blago na voljo prodajalcu,
ob zamenjavi blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Kupcu ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred
zamenjavo.
b) Znižanje kupnine in
odstop od pogodbe
Kupec lahko zahteva
sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od
naslednjih primerov:
•
prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni
končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je
zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v
skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
•
neskladnost obstaja, čeprav je
prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
•
narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno
znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
•
prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo
vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za
potrošnika.
Ne glede na prejšnji
odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega
zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če kupec
zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju
vrednosti blaga, ki ga je prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo
blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne
pogodbe kupec uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da
odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar se neskladnost
nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja
razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega
člena, lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim
koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od kupca
ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Kadar potrošnik odstopi
od prodajne pogodbe, kupec prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Kupec pa ne more odstopiti od prodajne
pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je
neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
Obstoj neskladnosti
Če je obstoj
neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v osmih dneh od
prejema jamčevalnega zahtevka.
Rok za vračilo plačanega
zneska ali dela kupnine
Kadar kupec odstopi od
prodajne pogodbe oz. kadar zahteva sorazmerno znižanje kupnine, mu prodajalec
vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga
ali dokazila, da je kupec blago poslal nazaj oz. od prejema zahtevka za
sorazmerno znižanje kupnine.
Pomanjkljivosti, ki jih je povzročil kupec
Zahtevek iz naslova
jamstva ne obstaja pri pomanjkljivostih, ki jih je povzročil kupec. Med
pomanjkljivosti, ki jih je povzročil kupec spadajo še posebej (vendar ne
izključno) škoda zaradi posega tretje osebe, nepravilna uporaba, mehanske
poškodbe, napačno upravljanje ali nedovoljeni poskusi popravil lastnika ali
tretje osebe.
Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga v skladu z določili civilnega prava
(Obligacijskega zakonika). Za potrošnike veljajo določila prava varstva
potrošnikov (ZVPot-1).
Prodajalec ne odgovarja
za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti od dneva nakupa.
VARNOST
Nakup v spletni trgovini
DAL je popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za
varovanje vaših zaupnih podatkov. Vsi vaši zaupni podatki, ki jih vpišete za
potrebe izvedbe nakupa ali registracije, in se takrat prenašajo po internetu,
so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna
tretja oseba. V ta namen spletna trgovina uporablja tehnologijo SSL (Secure
Socket Layer) in 256 bitni kodirni ključ.
VAROVANJE OSEBNIH
PODATKOV
Zavedamo se, da je
zasebnost obiskovalcev naše spletne trgovine zelo pomembna. Zato vam
zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu
osebnih podatkov. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo
posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo
zaupali le vaš naslov za dostavo in telefonsko številko zaradi lažje dostave. S
sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo
za namene internega arhiva in statistike ter komunikacije za potrebe izvedbe
naročila. Za potrebe zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi IP naslovi iz
katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine. Vsakemu uporabniku je ob
začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje
nakupovalnega vozička. Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov
odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega
imena in gesla.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih
najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok
dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v
spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in
mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Pridržujemo si
pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če
naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost
kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je
prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o
morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili. Čeprav se ponudnik
trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse
fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti
izdelka.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje
veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb
in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko
ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dal.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh
potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in
ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena
značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova
nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri
reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora
pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se
morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE
POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi
normativi DAL d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja
potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga
potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških
sporov. DAL d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino
na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na
platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na
voljo potrošnikom tukaj Navedena ureditev
izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št.
524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških
sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
OPOZORILA
S potrditvijo naročila
potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja,
ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.